Reklamacija i povrat robe

Reklamacija i povrat robe – Pravila i obveze

Ako je kupac nezadovoljan iz bilo kojeg razloga, ima pravo na povrat robe ili jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 57. i čl. 72 (cijeli tekst Zakona možete pročitati ovdje). U slučaju reklamacije ili jednostranog raskida ugovora, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos, računajući od primitka pisane obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Obavijest možete dostaviti i putem donjeg obrasca za reklamaciju, e-mailom, poštom ..

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema reklamacije e- mailom, putem donjeg obrasca ili na drugi navedeni način. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Ukoliko ste naknadno utvrdili grešku ili oštećenje robe koja nije nastala transportom, želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ili imate bilo kakvu drugu reklamaciju u jamstvenom roku ili izvan jamstvenog roka, slobodno nam se obratite putem donjeg obrasca. Odgovor na Vaš prigovor/reklamaciju dat ćemo u najkraćem mogućem roku u pisanom obliku, a najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Kupac mora priložiti originalnu kopiju računa. Prodavatelj Signal24 j.d.o.o se obvezuje vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva vrijednosti proizvoda, u roku od 14 dana od primitka vraćenih proizvoda.

ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu (npr. kutije od mobitela, punjača ili slušalica).

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:
Neoštećena ambalaža: 0 %
Oštećena ambalaža: 20 %
Bez originalne ambalaže: 30 %
Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:
Proizvod originalno zapakiran i nekorišten: 0%
Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost: 0%
Proizvod je vidljivo korišten: 100%
Proizvod je oštećen od stane kupca: 100%

Košarica
Scroll to Top